8 Kasım 2009 Pazar

yeniden YaZ geldi... yoo gelmedi biz gittik :)

Bugün hava çok güzeldi. Kışın havalar ısınınca buna pastırma yazı deniyormuş. Bir yaz günü misali, mis gibiydi hava...
Sabah bizimkilerle dışarda kahvaltı yaptık. Aslında onlar yaptı, ben de pusette kestirdim biraz. Sonra Tuğçe ve Osman geldiler. Onlar gittikten sonra biz de yeniden dışarı çıktık ve Yaz'ı görmeye gittik. Yaz, babamın şirketten arkadaşı Gizem'in kızı. 1 ay önce dünyaya gelmiş. Henüz çok minik. Hey gidi günler heey, ben de öyleydim. Kimin omzuna başımı koysam mayışırdım.
Giderken babam kafasına koymuştu Yaz'ı bana istemeyi. Yaz'ın annesi benim okumamış olmam dışında bir sorun olmadığını söyledi. Okumadım ama çok şirinim. Hemen çapkın gülüşümle tavladım annesini. Ben onun elini öpüp kızını isteyecekken o benim elimi öptü :)
Yaz uykuculuk yaptı ve bana pek pas vermedi. Ama günlüğünde benim için hoş çocuk demiş. Heyyoooo :)

İşte güzel Defne Yaz... Hadi Yaz, bize gelin. Sana ellerini nasıl keşfedeceğini öğretebilirim. Elinin tadına bakmamışsındır sen daha, ne lezizdir bi bilsen. Daha sonra da çığlık atmayı öğretirim, çok eğlenceli.

1 yorum:

  1. ozancım en kısa zamanda geleceğiz. yaz da hergün ellerine bakıp ya ben bunlarla ne yapacağım, ozana gidelim o bana göstericek diyor. resimler şahane! annene söyle bize de göndersin. öpüyoruz hepinizi:)

    YanıtlaSil