21 Aralık 2009 Pazartesi

Büyüyoruuummm... 6 aylık oldum!!!

Zaman ne çabuk geçiyor yahu. Daha dün annemin karnında yaşarken şimdi 6 aylık oldum. Bu dünya çok eğlenceli bi yermiş. Keşfedecek ne çok şey var. Her gördüğüm beni şaşırtıyor. Annem ve babamı çok seviyorum. Onlar da beni çok seviyorlar. Sürekli bana güzel şeyler söylüyorlar ve beni güldürüyorlar.

Bu akşam 6 ayımı doldurmam şerefine evde mini bir doğumgünü kutlaması yaptık. Çekirdek aile olarak krem şokola üzerine dikilmiş bir mumla kutladık bu dünyaya gelişimi. Bizimkiler beni bu kutlamayla kandırabildiklerini sanıyorlar ama yemezler. 1 yaşıma girerken böyle kıytırık bir kutlamayla geçiştiremezler. Aloooo, partinin alasını isterim, duyduk duymadık demeyin! Tamam şu dünya tecrübem çok az ama bu kısa sürede çok şey gördüm. Doğumgünü partisi dediğin müzikli, eğlenceli, pastalı ve kalabalık oluyo (Ada'nın partisine götürmicektiniz beni, hehee). Üstelik krem şokoladan bi gram vermediniz bana. Bu ne biçim kutlama anlamadım. Karşımda götürdünüz lüplüp. Neyse mesajı verdim, hazırlıklara başlayın şimdiden lütfen.

Bu arada annem yeni bir karar aldı. Her ayın 21'inde benim fotoğrafımı çekecekmiş. Zaten neredeyse her gün çekiyordu beni. Hadi bakalım kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder