1 Ocak 2010 Cuma

yeni yıl geldi hoş geldi... diş geldi...


Yılbaşı gecesi annanem, dedem ve teyzem bizdeydi. Babam bana komik bir şapka almış. Işıklar yanıyordu üzerinde. İlk yılbaşı partimde çok eğlendim. Halimden belli oluyor heralde di mi? :)

Yılbaşı akşamı kucağında otururken annanem bana elma yedirdi. Oh bee püre müre yapmadılar. Elmayı şöyle ağız tadıyla kemire kemire yedim. Bizimkiler de pek mutlu oldular benim bu kemirme işine. Bilmiyorlar ki dişlerim nasıl kaşınıyor. Ben bir yandan elma yiyorum bir yandan dişlerimi kaşıyorum. Zaten yeni yılın ilk gününde annem ilk dişimi gördü. Biraz dertliymiş diş çıkarmak ama neyse çok da zor olmadı. Yaşasın artık büyük adam gibi yemek yemeye başlıcam. Heyyoooooo :)

Annanem elma yedirirken fotoğrafımı çekmeyi unuttular ama annemin çektiği bir başka karede elmayı nasıl kemirdiğimi görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder