21 Mart 2010 Pazar

ben 9 aylık oldum, teyzem 29 yaşında!

Bugün 21 Mart! Ekinoksmuş, yani gündüz ve gece birbirine eşit. Teyzemin doğum günü bugün. Ama o burada değil, Kazdağları'na gittiği için birlikte kutlayamıyoruz. Teyzem gece-gündüzün eşit olduğu günde, ben ise en uzun günde doğmuşum. Nice mutlu yıllara teyzecim.
Doğumgünüm şerefine havalı saçlarla dışarı çıktım.


Bugün hava çok güzeldi. Babamın okuluna gittik. Boğaziçi Üniversitesi'nin bahçesini çok sevdim. Bizimkilerin karşımda sürekli bişeyler yiyip bana sebze püresi ve kuru ekmek vermelerine bugün isyan ettim. Yeter uleyn diyerek kaptım köfte ekmeği.


Köfte isteyen tek ben değildim. Etraftaki kediler sardı dört yanımızı.




Çok güzel bir gündü. Bu okulda okur muyum acaba ilerde?



1 yorum:

  1. Teyzecim benimmm. Senin ilk yasgununde cok eglenecegiz miniim.

    YanıtlaSil