19 Temmuz 2009 Pazar

sünnet


Pipimi kestileeeer :( Sünnet dedikleri bu muydu yani. Resmen kandırıldım. Canım annem sabahtan başlamıştı zaten ağlamaya, o zaman anlamalıydım. Babam beni ameliyathanedeki hemşire ablaya verdiği anda bana bişii yapacaklarını anladım ama artık çok geçti. Ne kadar yaygara yaptıysam nafile. Beni susturabilmek için annemin sütünü biberonla verdiler. Sünneti yapan doktor amca çok eğlenceli biriydi ama ben çok korktum. Bir daha beni kandıramayacaklar. Duyduk duymadık demeyin, hiçbiyerimi kestirmem!
Hastaneden eve dönünce kolumu kaldıracak halim kalmadı. Ağlamaktan yorgun düştüm. 6 saat uyudum. O gün herkes etrafımda pervane oldu. Aslında hergün oluyorlar ama o gün daha çok ilgilendiler :) Fotoğrafta annanem, teyzem ve halamın beni neşelendirmeye çalıştığını görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder