26 Ağustos 2009 Çarşamba

Demir Kanka


Altınoluk’a Demir’in annanesinin yazlığına gittik. Demir ve annesi de bizim gibi tatil yapmaya gelmişler. Demir kankayla ilk görüşmemizde ikimiz de gözümüzü açamamıştık. Bu kez tam tersi oldu, gözümüzü kırpmadık :) Annemler denize girmeyi planlıyordu ama biz uyumayınca planları yattı. Demir’in annanesi leziz börekler ve kek yapmıştı, annem lüplüp yedi herşeyden. Ben de etrafı inceledim. Desenli yastıklara bayılıyorum. Güzel desenli yastıklar vardı, sevdim ve konuştum yastıklarla. Annanemin evinde de en sevdiğim yastık kalpli yastık. Onunla oynamaya bayılıyorum.
Bugünlerde daha az emip daha çok uyuyorum. Galiba babamın uykuculuğunu anlamaya başladım. Uyumak ne güzel şeymiş. Akşam 10'da uyuyorum, gece 2-3 gibi bir mide kazıntısıyla uyanıyorum. 5 dk emip tekrar uyuyorum. Gözümü zor açıyorum aslında ama o mide kazıntısı da fena birşey. Canım annemin kokusunu da özlüyorum gece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder