24 Ağustos 2009 Pazartesi

TıSsSs TıSsSs...


Bugün yine bir katakulliye geldim ve şu aşı denen mereti yaptılar bana. Tısstıss olcaksın diyip duruyorlardı birkaç gündür. Aşı deseler anlıcam ama bu tısstıss nerden çıktı. Şifreymiş meğer. Hem de 3 tane yaptılar, ühhüüüü. 2 bacaktan (karma ve pnömokok), 1 koldan (verem). İnsafsızlar! Tam bitti derken diğeri geldi, noluyo yaw geçen ay 1 taneydi dedim, bir tıss daha. Bu kadar da acımasız olunmaz ki!Aslında bizimkiler duymasın, geçen aydan daha az acıdı ama onlara çok çaktırmadım. Yine yaygarayı bastım. Bu aşıların en iyi tarafı hemen sonrasında beni annemin kollarına vermeleri. Annemin mis kokusunu duyunca rahatlıyorum. Bir de leziz sütünü içince tüm acılarım geçiyor.

Boyum 60 cm, kilom 5.500 gr olmuş. Ne kadar çabuk büyüyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder