7 Ağustos 2009 Cuma

geZeLim göReLim


Ayvacık’ta Kaynananın Yeri’ne kahvaltıya gittik. Annem ve babam burayı gazetede görmüşler, merak ettikleri için gittik. Yol kenarında minicik biyer. Bize kahvaltı hazırlayan teyze beni çok sevdi. Ben de burayı çok sevdim, mışıl mışıl uyudum. Bi ara baktım dedem de kafayı koymuş yanıma.

Sonra Köşk Sofrası’nda annemler denize girdi. Orada da hep uyudum. Deniz havası ne güzel bişiimiş. Dalgaların sesini duyunca uyanmak istemiyorum. Açık hava beni uyutuyor, annemleri de acıktırıyor. Lüp lüp yemekleri götürdüler. Annem bu gidişle zayıflayamaz :)


Bunlar bi de başıma paparazzi kesildiler. Annem fotoğrafçı, babam kameraman oldu. Her anımı çekiyolar. Çekmeyin kardeşim! Özel hayata saygı lütfen.

Gece annem altımı değiştirirken suratına işedim. Uzun zamandır isabet ettirmeye çalışıyodum, bu kez oldu, heheee :)
Akşam babam İstanbul'a döndü. Babamın göğsünde uyumayı şimdiden özledim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder