11 Ekim 2009 Pazar

HaFtaSoNu

Bu haftasonu babam bir arkadaşının düğününe gittiği için evde yoktu. Annemle benim evde sakin sakin takıldığımızı sananlar yanılıyor. Çok hareketli ve eğlenceli 2 gün geçirdik.

Cumartesi Can kanka ve annesi Evrim bizi alıp Meydan'a götürdü. Raziye Teyze de vardı yanımızda. Can kanka atlıkarınca ve trene bindi. Biraz büyüyünce ben de binicem onunla. Ben annemle etrafı turladım ve biraz uyudum.


Akşam teyzem, babaannem ve halam geldiler ve bizde kaldılar. Sabah kahvaltıyı birlikte yaptık.

Halam hastalandığı için beni kucağına almadı ve eve erken gitti. Babaannem ve teyzemin kucağında çok eğlendim.



Pazar günü bakıcı teyzemizin evine gittik. Çocuklarıyla tanıştım. Pazartesi bize gelmeye başlayacak.

Ordan çıkıp e-bebek'e gittik. Babaannem bana dönence almaya söz vermişti. Dönencemi kendim seçtim :) Annem bana bir de Talat Abi aldı. Daha önce Demir kankaya Talat Abi hediye etmiştik. Artık benim de bir Talat abim var, heyyooo :)


Ve akşam babam geldi. Beni çok özlemiş. Ben de onu çok özledim. Onunla biraz oynadıktan sonra uyudum.

Annenin notu: Yorucu ama keyifli bir haftasonuydu. Gezenti anne ve oğlu yollarda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder