24 Ekim 2009 Cumartesi

mangal

Bugün yoğun bir gün geçirdim. Sabah 4. ay kontrolüm vardı. Yine aşı yaptılar, hem de 2 tane :( Birinde kahramanlık yapıp ağlamiim dedim ama diğerinde dayanamadım bastım yaygarayı. Doktordan çıkınca bir baktık ki arabamızı çekmişler. Babam yanlış yere park etmiş :) Arabamızı bulmak için taksiye bindik ve ben bu yorgunluğa dayanamayıp uyuyakaldım. Ben uyurken oyuncağımı çalmasınlar diye sıkı sıkı tuttum.


Sonra babanneme gittik, terasta mangal yaptık. Amcam ve kuzenlerimle tanıştım. Kuzen Efe bana hediye almış. Emeklemeye başladığımda peşinden koşacağım bir kelebek! Çok sevdim, hemen önce emeklemek istiyorum.
Ahmet Abi ve Efe terasta beni gezdirdiler ve uyutmaya çalıştılar. Muhabbetten geri kalmak istemediğim için fazla uyumadım.


Amcam etleri pişirdi. Ben hariç herkes lüp lüp yedi. Ben ne zaman yicem bunlardan yaw?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder