29 Ekim 2009 Perşembe

maşukiye

Bugün 29 Ekim. Cumhuriyet Bayramı olduğunu söyledi annem. Balkonumuza bayrak astık. Etrafta hep bayraklar sallanıyor.
Bugün bayram olduğu için babam da evde. Öğleden sonra dışarı çıkmaya karar verdi bizimkiler. Maşukiye'ye gittik. Temiz hava aldım. Ben temiz hava görünce naparım tahmin edersiniz artık. Mışıl mışıl uyurum, bu kez de öyle oldu :) Uyumadığım kısa bir anda annem fotoğraflarımı çekti. Annemin kucağında da fotoğrafım olacaktı ama uyuyakaldığım için başka zaman çekecek babam.


Babam bana alabalıkları gösterdi.


Çok güzel bir gündü. Çok eğlendim. Doğayı çok seviyorum. Keşke her yerde ağaçlar olsa.

1 yorum:

  1. Ne güzel gülüyo bu çocuk yaff... Nazar değmesin...
    Bak Ozzy'cim, sen bi büyü, ben sana ne hikayeler anlatıcam, hem de gerçek:)
    Sen bi tek Fenerli ol yeter!!!ama ben öyle oğduğuna eminim zaten!!

    YanıtlaSil